Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Thursday, February 10, 2011

Pasal... Tak Sudah-Sudah

Salam,

Pagi-pagi dah buat perkara-perkara yang me tak suka!
Menyakit hati tak sudah-sudah...


Macam mana me nak bagi layanan elok kalau dia dok buat taik pepagi buta?
Bikin angin tau satu badan!
Apalah sumpah dah kena kat me ni?

1 comment:

Mieja@Amiizaa2001 said...

sabaq sabaq:):)
baca ayat 100dinar bg cooldown, bg org tu rasa bersalah kat aznie plak:):)

Related Posts with Thumbnails