Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Monday, January 24, 2011

Pasal... Cuti-Cuti Malaysia~

Salam,

List to buy:

Eiman's bodysuit/board short
Ibu's baju mandi gedoboh
Pelampung

Bilik dah booked, akhirnya, alhamdulillah...
Pi PD jer... bagi Hero Dagu Tajam mandi kolam...


2 comments:

Nieza Ishak said...

sama2 la kita meronggeng ke PD yerk. kami melepak 3hari kat Tiara ... berendam lerr ... ;) hihihi

Nurul Aznil said...

Salam,

Dok Tiara ye? Me tepon smlm dah penuh. Siot betul. Nak ambik bilik mahal pun tak ada. Apekah? Sabotage ni!
Kalau tidak bleh ber-mini-gath kita..

Related Posts with Thumbnails