Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Monday, March 29, 2010

Pasal... Peti Es Opis-ku

Salam,

Selama me kerja ni, alhamdulillah opis me ada peti es.

Paling besaq kat kampeni pak arab tu. 2 pintu. Paling kecik opis la ni.
Tapi, kecik-kecik pun, penuh barang. Ada coke, F&N strawberry, air kotak ice lemon tea, soya bean, laici, root beer, epal hijau, epal merah, fragrant pear, anggur (abih dah. sedap sgt!)... selain botol-botol sos (tapi ni private)

semua benda yang me list out tadi tu, adalah hak pekerja yang disupply oleh kampeni. bermakna, semua staff bleh makan-makan-makan-makan sampai kenyang.

selain itu, kita ada milo, teh pelbagai perisa, nescafe dan coming soon mesin kopi. boleh pilih nak guna creamer atau susu segar.


tidak ketinggalan ada 3 jenis biskut; hi-iron, wee-somethingsomething, hi-fibre. Juga biskut tin tiger yang ada 5-6 jenis tu. kita juga ada endless stock of gula-gula yang boleh didapati di atas fridge, atas meja makan kat pantry, atas meja boardroom, meja conferanceroom dan meja reception.



pendek kata, jika anda kerja disini dan dimasa akhir-akhir bulan, takyah risau pasal makan... kampeni sapot!
kui kui kui...

2 comments:

mar!ahaf!z said...

lapar weih, sini peti ais pun tarak..
ni tgh kumpul duit nak beli peti ais office, sadis sungguh..

Unknown said...

ok la ada jugak niat depa nak beli...

Related Posts with Thumbnails