Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Tuesday, February 24, 2009

Pasal... Tag | Nisa

Salam,

Tag tag tag...
Tag dari Nisa... moMmy2Girls
kali ni tag mekap mekap plak. Demm malu ah ding dong nak letak sini... saya punya mekap beli setahun sekali. Yang ada tu pun ada yg patutnya kena buang sbb dah expired tapi sayang :P

Rules & Regulation:

1. Copy & paste gambar "You have been tag...." ni dan letak kat blog anda...

2. Snap gamba koleksi makeup yang anda, ada seperti lipstick, gloss, eyeshadow, mascara etc.
Here it is...
Koleksi bebarang yg saya guna utk hiaskan muka dan naikkan konfiden saya bila keluar rumah :P
(btw, cadar tu saya beli dgn harga RM60 masa oper HSBC - 100% cotton 250 tread count :D)


3. Elaborate each of them...
Avon loose powder - natural - almond
Avon eye brow liner (ni beli zaman kerja ECP 2000/01 :P)
Mentholatum - lip ice - color gloss
Loreal maskara double extention (awal tahun lepas)
Loreal pastel repair - shimmery conditioning lipcream (dpt free dari kawan 2007)
Loreal Glam Shine lip gloss - gem crystal
Loreal Color Appeal eyeshadow - peach/taupe (RM5 beli kat jualan gudang)
Loreal Blush Delish - true rose (membuatkan muka saya mcm lepas berjemur kat pantai :P)
*Loreal two way powder foundation - nude beige (kalau pakai ni tak pakai liquid foundation)
*Loreal true match foundation - nude beige (kalau pakai ni tak pakai powder foundation)

4. nyatakan set makeup yang anda ingin miliki selepas ini...
cukup la tu... bukan pakai banyak dan selalu sangat. saya AMAT berpuas hati dengan apa yang saya miliki sekarang! :D
tapi tgh musykil, manalah pergi lip gloss body shop saya? baru beli... nak nangis rasanya... :((


5. tag kawan-kawan wanita anda...
rasa macam nak tag... er... hm... huhuuu... nnt saya PK kan...


1 comment:

Anonymous said...

wahh..akhirnya jwb jugak saman dr kiteee...thanks!

Related Posts with Thumbnails