Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Monday, December 1, 2008

Pasal... Dah Fed-UP!!!

Salam,

Aku dah fed-up betul kena dok depan ni dan jawap phone pagi sampai petang. Aku bukan receptionist! Sepatutnya aku managekan call centre ni, bukan dok dalam ni. Kalau mcm ni baik aku terima jer offer HSBC aritu. Lagi masyuk gaji dia.

Ya Allah tolong berikan aku kekuatan nak tempuh benda ni. Bagi aku kesabaran agar akan tak mengamuk kat so called SUPERIOR aku.

BTW, tau tak boss aku bagi form suruh aku dan colleague isi tentang flaws dan cara untuk dia atasi flaws dia tu. My good! Benda tu bleh dijadikan black and white if dia nak fire kami balik.

Apa yg buat aku bertahan ni adalah, sbb semua family aku rasa kerja ni tempias rezeki Ewan. Tak kan aku nak campak buang macam tu jer kan? Kena fight sebelum give-up!

Aku dah repot, aku dah ngadu... now tunggu masa nak ditukar, KALAU dapat.

Worst come to worst, aku hantar jer surat berhenti kerja, apply balik tapi kerja kat department lain kat sini. Amacam? hehehehehehe...

1 comment:

mar!ahaf!z said...

cian tatty.. sbr eh.. doa bebyk supaya dpt yg terbaik for u..
smts life's just so unfair.. tp we'll make thru it..

Related Posts with Thumbnails