Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Wednesday, November 12, 2008

Pasal... Genius Mastermind Behine

Salam,

Apa korang rasa, lepas korang buat satu laporan yang ringkas dan padat tapi tepat yang merumuskan keseluruhan projek yang korang buat then bila korang hantar ke atas, orang tu tambah sini skit, tambah sana skit, then hantar ke big bos claim tu dia punya. sedangkan dari awal korang dan collaegue mmg tau dia tak mampu nak buat report cara camtu?

Itulah yang kawan me rasa. kesian dia.

solution?
lepas ni dia dinasihatkan oleh colleague untuk hantar report tu dulu kat orang atas tu, then hantar berasingan ke big bos. so kalau orang atas tu dah alter report or apa saja hasil kerja dia buat then dgn tak malunya mengaku hakcipta dia, bos korang dah dpt korang punya dulu. big bos korang akan tau sapa the genius mastermind behine it!

paham?


5 comments:

::alifdalmim:: said...

salam,
siannyer..tak trima kt akal org ciplak hasil kerja kita nih..
mcm tau jer..hehehe

Unknown said...

eh, awak kenal opismate hubby me ke?
what a small world.

::alifdalmim:: said...

salah org daaa...

Aan Andes said...

mmg keji org mcm tu. a lesson learnt kan. takde ethics langsung

Unknown said...

aan: well... nampak gayanya org 'cerdik' itu dah kena balasannya... kesian jugak, tapi mmg padan la dgn apa yg dia buat kan?
the world is round...

Related Posts with Thumbnails