Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Thursday, July 10, 2008

Pasal... Ewan Makan Henpon Ibu

Salam...

Last video Ewan yg me ambil...

Cuba kira berapa batang gigi Ewan yang anda boleh nampak dalam tu?
Also, please ignore suara me yg bingit tu.. hahaha... over excited melayan anak... :P


3 comments:

adha said...

hmmm video ni akan sentiasa jd kenangan kan? aku ada tp tak sanggup nk tgok lg.. so sweet.. tp aku tak kuat nak tgok lg..
mujur la kat hp laki aku... smp ari ni kalau laki aku nk tukar pakai hp aku, aku sanggup pakai hp lama aku dr aku pakai hp dia.. penuh gmbr arwah. event masa arwah kat ICU di saat2 akhir.. sebgai ibu, sanggup ke aku tgok?

Unknown said...

adha <= maybe buat masa ni, kita tak boleh... esok lusa sapa yg tahu kan?

me ni pun tgh pelik juga... naper tak nangis, nangis... tak normal ke me ni?

hurm...

FauzieMusa said...

kerana kak tetty tau syurga itu pasti janjinya ..

Related Posts with Thumbnails