Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Friday, April 18, 2014

Pasal... Balik Penang Oiii

Salam,

Jumaat lepas, habis jer paper exam last kami gerak ke Penang. Kali ni stop banyak kali makan solat semua.

Memula ingat nak stay semalam kat rumah pak penakan kat Ipoh tapi tengok ZwanZwan masih steady, maka kami teruskan perjalanan. Lagipun Mak Penakan me dah siap sedia tempat tidor semua.

Sampai Penang around midnight. Seronok rasanya balik tempat asal. Kami naik Jambatan Kedua. Panjang dan a bit boring sebab pitch black nothing to see sampailah dekat yang bahagian ada amendertu... sorry ai tatau nama saintifiknyer dan malas nak gugel.

Xtvt? Selain makan, tidak adalah yang lain kecuali shopping kat tempat favorite kami, Sunshine. Baju budak, seluar bapak budak... ralat sebab kasut yang me nak semua tak ada saiz. Ate kaki saiz kakak tiri Cinderella gitu le.

Ok... stop sini. Sambung buat kerja rumah. Ai kan suri rumah tangga sepenuh masa sampai 5 Mei n

No comments:

Related Posts with Thumbnails