Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Friday, April 18, 2014

Pasal... Alasan-Alasan Clash

Salam,

Antara alasan diguna bebudak baru nak up masa minta clash dengan kapel mereka:

1. Saya kena balik dengan awek lama saya sebab dia dok sapot saya study.
2. Saya nak kapel dengan minah ni sebab dia lebih memahani saya dan lebih matang dari awak.
3. Saya tak nampak masa depan saya terjamin kalau dengan awak.
4. Saya tak suka awak selalu paw duit saya.
5. Kita kawan dah lama tapi awak masih tak boleh yakinkan keluarga awak untuk terima saya.

Ni alasan dulu-dulu la. Bebudak la ni tatau la camner depa punya style.

No comments:

Related Posts with Thumbnails