Nak komplain...
Filing sini me rasa macam bersepah.
Mengikut pengalaman me dulu, asalkan bill yang nak kena bayar, masuk jer dalam 1 fail.
Kepilkan dalam tu segala PO, DO, Invoice, salinan cheque dan yang berkaitan. Nak rujuk senang.
Sini, bill nak bayar dia letak dalam 4 fail; utility, company accounts, company secretary, misc.
HR pulak termasuklah dalam tu EPF, Socso, resume staff, IC, mc, leave.
Adoi la.
Me tanya ZwanZwan, depa yg serabut ke, me yang berlagak sangat?
ZwanZwan kata me yang berlagak.
Oh~
Ah!!!
Tak pedulik, nak pakai sistem me jugak! Senang nak rujuk, nak carik.
Dah masuk dalam excel sheet lagi, so senang nak refer bill ni apa nombor, payment method, rujukan bayaran, tarikh, bla bla bla.
Ke me still berlagak nak mampus?
Oh~
Meh sejukkan hati dengan layan gambar 2 beradik ni~ |
2 comments:
i wish i am more organize like you... Yang mesti suka.. hahahha.. i nieh sangat bersepah ok!
Ai kat opis jer begini, kat rumah jgnkan dokumen, baju dah lipat pun tak masuk lemari punyalah malas bini Azwan tu.. isk isk isk...
Post a Comment