Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Tuesday, September 11, 2012

Pasal... Taman Tasik SM Noor

Salam,

Jumpa gambar ni dalam album rumah pak penakan.
Masa ni darjah 4 kot...

Funny Mirror House

Taman Buaya kat Taman Tasik SM Noor
Baju merah: Sepupu - Adam
Tok Baseah bertudung putih.
 
Siapa pernah pergi taman ni? Kat Perak kan?
Seronok sini dulu. Masa tu jugak air kotak saiz mini warna kuning denga maskot rabbit baru kluar. Lupa jenama dia... tapi sedap la!

2 comments:

SitiJay said...

Wah, Noi... konangan mengusik jiwa tuuuu.... hehe

Nurul Aznil said...

Eh sis pun pernah ke sana ke?
seronok la taman tu. sayang kena tutup...

Related Posts with Thumbnails