Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Wednesday, March 28, 2012

Pasal... Elia 50 hari

Salam,

Elia semalam...
Dah 50 hari dah...
Bila nak sunat ye? hahahhahha... bulan depan kata babah...


Susah nak tido sekarang.
Malam dia bleh tahaq mata sampai pukul 2 pagi.
Masih bergentong dengan me kiri-kanan-kiri-kanan... sejam tu perkara biasa la.
Dah pandai gerak kepala cari orang yang dia kenal.
Dah mula kluar suara skit-skit nak bersembang.

4 comments:

SitiJay said...

Huiiih...! Rambut dia....

Tengok muka tu, cam bila besar nanti, kemain tegasnyer,
hehehehe....

Nurul Aznil said...

rambut agak lebat dan hitam dari abang eiman dia.
muka cengei/garang... suka pandang orang dari ekor mata dan pandai menjeling gitu...
byk sgt gene belah family me ni :P

Aan Andes said...

Bam bam nya Elia! Muka tatty sangat haha

Cikidong said...

gegegegegegegegegegegegge gerammnyeeee!

Related Posts with Thumbnails