Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Friday, February 24, 2012

Pasal... Kabinet

Salam,

Jep kabinet kata dia akan mai pasang kabinet 9hb depan.
So by 10hb dah bleh angkat pindah barang.
Ada sesiapa yg nak tolong? Dialu-alukan.
Tapi makanan takat air melo ngan beskot mayat jer la...

18 hari dalam pantang, susu dipam lepas Elia minum adalah dalam 5oz.
Kalau awal pagi tu pernah sekali cecah 8oz. Terkejut wooo!
Alhamdulillah rezeki Elia.

Elia ni 1 jer yang me kurengkan...
Suka minum skit skit, kanan kiri kanan kiri... so lama la kena gendong dia.
Sabar jer la...

3 comments:

aida said...

wow, hebat 18 hari susu dah banyak tu... kagum jap kagum

Nurul Aznil said...

aida - kejap jer kagum. esok masuk opis tatau la prestasi bleh dikekalkan sebab ada orang opis tu meroyan bab-bab berkaitan anak ni... maklumlah dia tak merasa ada anak lagi...

::alifdalmim:: said...

kalau dtg dlm awal bulan depan...kiranya masih di rumah lagi la kan??

Related Posts with Thumbnails