Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Wednesday, August 25, 2010

Pasal... Capa Nak Kad Raya?!!!

Salam,

Kepada mereka yang nak terima kad raya, bolehlah menghantar nama dan alamat anda ke bitter.butter@yahoo.com dengan Subjeknya 'Kad Raya'.

10 insan pertama sahaja yang akan dilayan!
Cepat, jangan lambat! :D

Mari mari Mari!

UPDATE!

Lagi 2 kad raya available
tapi kalau hantaq la ni dapat lepaih raya la noo

5 comments:

makdara TERDIVA said...

fuh! lame tu tak dpt kad raya.. :)

mar!ahaf!z said...

tetiap tahun tatty bagi kuota ye.. hehe
ada lg ke ni?

Nurul Aznil said...

@makdara TERDIVA - lama kan? la ni orang semua nak ber-cyber-cyber

@Maria - ada! mau ka?

mar!ahaf!z said...

:) tak pasal2 dpt kad raya seprais :) thanks dear, muahhhhhh ....er, eiman!! ;)

anissue said...

Thanks to you, Zwan Zwan & Eiman for the kad raya!!! Kecoh anak2 I tanya, sapa yang hantar kad raya tu. So I jwb "Ini kawan internet ibu!!!". Thanks again!

Related Posts with Thumbnails