Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Wednesday, May 12, 2010

Salam,

Kena tag... Tag ni bersangkut-sangkut. Kena sekali nanti banyaklah mengekoq... kui kui kui

Ni tag dari Cik Puan Azimah



Modus Operandi:

1. Copy award nie kat blog korank
Sudah

2. Buat ucapan kepada pemberi award dan perasaan korang
Lihatlah dunia! Hehehe terima kasih Cik Puan Azimah bagi saya award ini. Rasa terharu-diharu-mengharu-berharu-haru-biru...

3. Jawab soalan-soalan tag ni

a. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
budak Goofy ni nak aku set meeting dengan boss. bila hantar email tak jawap. bila aku put on hold kata aku tak tolong depa. aku tembak karang, terburai isi pewot.

b. Apakah nama samaran korang
Noi, Tatty

c. Berikan 3 orang yang anda sayang
Suami me, ZwanZwan
Hero Pipi Labuh, Ewan Ariff
Hero Dagu Tajam, Eiman Ariq

d. Panggilan untuk si dia
Babah

e. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
Rumah teres 2 tingkat end lot dengan 5 bilik tidur direnovate ikut my impian - the dapur, the pokok, the sofa, the library, the the the... oh~

f. Blog mana yang korang suke visit n yang leh aku follow gak
Semua yang ada kat list UPDATE MEMEMBER AKUNOI

g. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda
Part ni, me reserve...

No comments:

Related Posts with Thumbnails