Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Wednesday, August 12, 2009

Pasal... Out Station

Salam,

Dikehendaki ke Penang untuk meeting dengan pengusaha IKS pada 17 dan 18 ni. Bertolak 16hb. Tapi kami bertolak dalam Sabtu pagi kot, insyaAllah. ZwanZwan will tag along. Mana bleh tinggal dia... Nanti dia merajuk sbb miss nasi kandaq pak taat ngan nasi lemak ikan masin... isk isk isk... terlioq dah ni!

Bagus gak! dapat balik Penang. Baru aritu mimpi-mimpi nak balik. la ni dibayar utk balik. Alhamdulillah... murah rezeki Baby-Chan.

Lepas tu straight ke Melaka plak. Ada feto Rabu... o&g khamis... then terjah klinik desa jumaat.

Baby-Chan pun dah masuk 5 bulan. pakai baju kurung besaq pun dah tak bleh sembunyi pewot boyot.

2 comments:

mar!ahaf!z said...

bestnye sambil2 leh jalan2 carik makan..
hv a safe journey eh..

Cik Kopi said...

Saya pun orang Penang jugak, dan dua minggu lepas pun saya buat yg sama --> Outstation ke Penang (naik MAS lagi) dan claim hotel bagai...walaupun sebenarnya balik rumah sendiri. Boss bagi green light :)

Sambil menyelam minum air ^_^

Related Posts with Thumbnails