Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Monday, May 9, 2011

Pasal... Dialah Pemenang

Salam,

Ada orang tanya kat FB, camner me nak pilih pemenang.
Betul jugak kan?
Nak buat camner? 
Main pejam mata then 'eeny meeny miny no'?
Tak adillah!

Camni le Cik Adik yang tanya tapi tanak me letak nama :P
Me akan minta juri-juri baca cerita then depa bagi markah.
Then minta depa tengok gambar dan bagi markah.
Peserta yang dapat markah keseluruhan paling tinggi, dialah pemenang...

Gitulah kaedahnya...

1 comment:

makdara TERdiva said...

bedebor2 ni nak tau pemenang..hikhiks!

btw..hepi mothers day noi :)

Related Posts with Thumbnails