Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Friday, June 10, 2011

Pasal... Dan Pemenangnya Adalah...

Salam,

Let's cut to the chase!


1st place: Ayu
2nd place: juelee

Gambar Terbaik: mummyHaza
Cerita Terbaik: Nana


1st place - Ayu
Komen juri: Cerita yang disusun dengan kata-kata yang simple tapi penuh bermakna ditambah gambar yang diambil less then a minute after Airis were borned adalah kombinasi terbaik yang melayakkan anda untuk mendapat tempat pertama.

2nd place - JueLe
Komen juri: Pengalaman anda menyusukan Ar-Rayyan walaupun menghadapai pelbagai kesukaran really moves us. Gambar yang diambil menampakkan kemesraan antara anak dan Ibu tanpa rehearse.

3rd place - Aan Andas
Komen juri: Nothing make a mother happier than seing the love of a father and their child! The picture are absolutely out of the box!

Gambar Terbaik:
Gambar ini nampak penuh menunjukkan kemesraan hubungan adik-beradik lelaki dengan gurau-gurau kasar mereka serta ibu yang sentiasa rileks jer walau apa pun yg melanda:P

Cerita Terbaik:
Walau dibaca 4-5 kali kami still tak bleh nak elak at least sengeh sampai tinger if not mengekek gelak... Kudos Nana.


Tahniah pada pemenang.
Pada yang tidak berjaya boleh cuba lagi dilain contest.

Terima kasih kerana sudi join my contest.

Hadiah akan dihantar menggunakan PosLaju maka para pemenang silalah email kepada saya Nama Penuh, Alamat dan Nombor Telefon ke znilluvzwan@yahoo.com dengan tajuknya SAYA MENANG!!!

4 comments:

airis naufal said...

alhamdulillah.. sya menang.. sya baru je lahirkan ank ketiga hari khamis hri tu.. buka2 blog, tgok ade rezki lg tuk menang.. tq ye noi.. smoga ALLAH murahkan rezki kamu sekeluarga..amin..

Aan Andes said...

OMG me menang? Tenkiu tattty!!! And tenkiu para juri!!! Sapu air mata.

Pasal voucher hari tu pun me tak buat entry lagi..curi time kejap

Anonymous said...

yeay menang hehe
tq saya dah email address tadi

εïзmmyHazaεïз said...

Alhamdulillah sy terpilih kategory gambar terbaik :) Terima kasih byk2 yek Noi :)

* Dah email detail...

Related Posts with Thumbnails