Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Sunday, October 17, 2010

Pasal... Main Recorder

Salam,

Bila last korang main/tiup recorder/seruling?
Ala recorder yang kita main masa darjah 4, 5 & 6 tu...

Sabtu Zwan, Eiman ngan me pi Plaza Shah Alam dan cari kedai musik Yamaha, sebab tutor nak rekorder jenama Yamaha. So sambarlah satu... RM11 weh.

So hari ni, tadi kat kelas, belajar musik... you know the semibrif, minim, krocet, kuaver, semikuaver, G major, C major, F major, F sharp, B flat, slur and on on on...

Abih tu, kami kena mainkan rekorder ikut musik sheet yang diberi. Seronok seh! Mengimbau kenangan lama zaman sekolah rendah. Me cukup suka musik tolak part teori lah! :P

pic from: http://learning.physics.iastate.edu

1 comment:

makdara TERdiva said...

x suka subjek muzik sbb penin nak ingat kod2 yg mcm togeh tu..

plus cikgu muzik mase dejah 1 grg mcm singa..nyampah!!

tp teruja balik sbb anak bujang pndai main rekoder..hihi!

Related Posts with Thumbnails