Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Wednesday, July 21, 2010

Pasal... Projek Posa 201003/1

Salam,

Antara Projek Posa me.
Kain yang nak dibuat cadar yang me beli kat Nagoya dengan harga RM9.80 semeter.

Don't worry be happy!

Dah ukur, dah potong. Tapi sebelum bleh bergedek-gedek, kena hantar kain ni pi jahit tepi dulu. Kat mana ye? Hm...

2 comments:

Aan Andes said...

Tatty, ni cotton eh?

Nurul Aznil said...

Cotton tapi jenis kasaq dan tebal macam kain jeans. sungguh tak sessuwei untuk cadar tapi hantam!

Related Posts with Thumbnails