Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Wednesday, March 17, 2010

Pasal... Lawak Susu Ibu

Salam,

Lawak 1
ZwanZwan: Ibu, Babah nak pergi beli susu. Rumah kita tader susu.
Me: Mmbohong! Punyalah menimbun dalam peti es tu apa?

Lawak 2
Suami: Alfredo pasta ni awak pakai susu apa ye?
Isteri: Susu badan!

Lawak 3
Isteri: Nasi lemak kalau nak kurangkan kolestrolnya pakai susu. Tolonglah belikan susu kotak.
Suami: Tak payah... perah jer susu awak tu...

Lawak 4
Me: Alhamdulillah kulit muka Eiman elok bersih... berkat susu ibu...
ZwanZwan: Kalau macam tu, Babah pun kenalah minum... baru berseri-seri muka Babah.
Me: Menggatai! Awak minum, bukan jadi tu jer... tak minum pun ramai betina dok 'Abang Azwan... Abang Azwan'. Kalau minum mampois depa dok mai ketuk pintu memalam...
(lebar senyum ZwanZwan lepas tu. Kena kunci fridge nampak gayanya)


2 comments:

MAKCIK REHAN said...

nice one!

hahahaha

mar!ahaf!z said...

laku betul incik azwan..

Related Posts with Thumbnails