Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Saturday, February 6, 2010

Pasal... Eiman 54 Hari

Salam,

Eiman dah mula berborak dengan ZwanZwan, me dan orang yang dia biasa tengok, macam Atuk Amin, Uwan Zuriah...

Eiman dah boleh berdiri (bila diampu pada ketiaknya) dan suka lonjak-lonjak. Penat nak melayan kengkadang.

Eiman dah boleh senyum walau kengkadang senyum setakat gerak sebelah bibir jer... Senyum menyindir gitu.

Eiman dah mula minum lebih pantas dari dulu dan kengkadang 3 oz sekali hadap.

Eiman pembawa gene resesif dimana anak matanya coklat dan rambutnya perang dan halus (ikut Babahnya da~). secara tak langsung dia juga membawa gene 'tak tinggi' ibunya... adeh~
Berbeza dengan Ewan yang hitam pekat rambutnya, hitam likat anak matanya (macam Me! :D) dan sudah tentu, tinggi macam galah da~

Eiman Ariq bergaya diatas sofa rumah Atuk dan Uwan petang tadi.

4 comments:

mrsjaddo said...

sis tatty,
cutenye eiman.pipi gebusss...
salam peluk cium!

MsAnak said...

Aaaa...nak pecet pp,nak pecet pp.

Ina Hashim said...

alalala....tenangnya muka dia...pipi tuh mahalllll

Noy said...

chubby nyer...hehehehe..tgk gambar ni,hilang rasa sickness noy..tak sabar tio have my Mini Noy

Related Posts with Thumbnails