Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Wednesday, February 20, 2013

Pasal... Serangan Di Rumah Oli

Salam,

Sabtu lepas, kami attacked rumah Mummy Oli!
Jumpa Ilyas, Sofia... Makin cerdik dah SUPER CUTE mereka itu!

Then Nurul Hanis and Hubby, Khalil dan anak me lagi sorang, Yasmin Saffiya sampai.
Makan, borak... Siap ada potong kek untuk befday Elia lagi you! Huwaaa, terima kasih banyak-banyak la Oli & Hubby; Faizal.

Kari ayam Oli masak sangat sedap! ZwanZwan pun puji. Dia kata if makan dengan roti, mee pun best.
Yang lauk special CNY tu pun best! First time makan. 

Tapi Oli, kuih bakul saya order tak ada looor~
Oh...

Gambar dari camera Oli. Chumil jer Elia ni (hah, puji anak sendiri!)

Oh, if nampak terconggok kat belakang in tudung putih, yes, it's me... Selain sbb mmg itu adalah tuntutan agama, sebab lain saya begitu adalah kerana:
- saya malas nak sikat rambut pepagi
- saya malas nak pk pesen apa nak ikat rambut/style pepagi
- saya malas nak matching-matching warna sepit rambut/getah rambut dengan baju
- saya malas nak sapu-sapu/apply gel/cream/moisturizer rambut
- saya malas nak syampu rambut wangi-wangi selalu

Huhuuhuuu...

No comments:

Related Posts with Thumbnails