Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Friday, October 14, 2011

Pasal... Our Destination?

Salam,

Plannyer nak balik awal dalam pukul 5.
Ambik ZwanZwan kat LRT Universiti then ambik Professor Emeritus Eiman Ariq.
Then cari stesen monorail dan our stop is in persimpangan 4 sibuk Bkt Bintang.

Our destination?
Event social club SiripBiru. Makan-makan sampai nak pecah pewot.

2 comments:

shima said...

Bes oo mkn kat sini kalau bos belanja hehe..puas hati..kita org last yr bos wat mkn2 sini..sampai senak perut..mkn dr pukul 11 - 3 ptg hahahah

Nurul Aznil said...

iya ke?
me takut jugak nak pi sbb
1. takut tak halal
2. tanak makan ikan mentah
3. tak suka wasabi

tapi bebudak ni berjaya memberi jawapan meyakinkan, maka ke sana lah hari ni insyaAllah.

a'ah kampeni bayO. harus makan sampai nak pecah pewot! :P

Related Posts with Thumbnails