Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Wednesday, September 7, 2011

Pasal... Ananas

Salam,

Nenas... racik-racik
Cili giling/blend + belacan skit.
Bancuh dengan air asam jawa.
Ditambah sedikit garam dan gula.
Digaul rata... sebati.

Masuk peti ais kejap... lepas tu melantak la depan TV.
Oh oh oh!
Nenas josaphine or Sarawak is the best!
1 mangkuk besar me makan sorang jer...

Bila nak buat? Malam ni? Esok? Hujung minggu ni?
Hm...

Opsssss depa kata orang ngandung tak elok makan nenas... PULAK!!!

pic from: http://www.malaysia.or.kr

2 comments:

tinta hatiku said...

Org ngandung kalau boleh jangan makan nanas, takut bahaya...

Aan Andes said...

Tak elok sebab tajam..tapi ikut org kut..mcm me tak leh makan jambu batu...bisa tangkap kat bontot. Tapi nanas mmg tak berani la hehehe. Makan sikit2 shud be ok kut..jgn sebiji at one go :p

Related Posts with Thumbnails