Warning! AKUNOI Warning!


Diingatkan, blog ni akan citer pasal me. Pasal kecomelan me, kepandaian me, kehebatan me. Akan ada entry yang menunjukkan
keriakkan me, kesombongan me, ... Segalanya about me, me, me dan me... The world does revolves around me, thingin'. Kot ada yang rasa geli-geli, meluat bila baca, me cadangkan, baik tutup jer window ni ye... Karang tak pasal-pasal korang muntah hijau plak... Anyway... pada yang tak kisah untuk muntah hijau... selamat membaca...


Friday, July 15, 2011

Pasal... Tengok 'Adik'

Salam,

Baru semalam dapat tengok 'Adik'.
Ikut ukuran baru 8 minggu 4 hari. Tapi bukan kat tengah tapi ke kanan sikit.

My berat turun 7 kilo ye. Muahahhahaha.

4 comments:

Kuacibunge said...

Wow eiman nak dapat adik...congrats...jaga diri ok...hope dapat gegirl...n dpt bersalin normal :)

tinta hatiku said...

Waaa....
Best kan???
Hopefully 'adik' sihat2 jer tu...
Mama dia, harap banyak bersabar, biasalah disaat 'ketibaan' orang baru, sakit pening tu 'makan pakai' kaum ibu...
=)

Me nak tambah juga ni, jeles plak rasanya kat Noi...

mas said...

tahniah dear...

smoga sihat2 ye..suka la si abg tu...:)

mar!ahaf!z said...

7kg senang2 je.. hehe

Related Posts with Thumbnails